-==Sam^Site==--
Menü
 
KeyGen\Sarial

Így töltsd le: jobb klik a linre, cél mentése más néven...



- Battlefield 1942 KeyGen
- Call Of Duty KeyGen
- Counter-Strike CD KeyGen
- Doom 3 KeyGen
- EA Games Multi Keygen (83)
- Medal Of Honor AA KeyGen
- NFS Underground Keygen

 
Klippek

Így töltsd le: jobb klik a linre, cél mentése más néven...


- MXPX - Responsibility (Live Deconstruction Tour)
- Rammstein - Amerika
- Slipknot - Duality
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
E-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Óra
 
Számláló
Indulás: 2004-12-31
 
--=[Game Hírek]=--
--=[Game Hírek]=-- : Colin McRae Rally 2005

Colin McRae Rally 2005

[PcDome]  2004.12.31. 19:46

Meglehetősen kemény mezőnybe érkezett meg a sorozat legújabb epizódja, amelynek már 2004-ben megelőlegezték a 2005-ös elnevezést. Persze ezzel arra is utalnak, hogy ez a kiváló szimulátor-sorozat nem kevesebb, mint ötödik önálló verziója. Emlékszünk, hogy már a CMR 3 megjelenésének előzményeként hihetetlen újdonságokról szóltak a hírek, amelyek jelentős részét valóban be is váltották, de az a kiadás leginkább külsőségekben fejlődött, az összhatás pedig botrányközeli szintre redukálódott. A Colin McRae Rally 04-ben már jóvátették a harmadik részen esett csorbát, és mostanra tovább csiszolták a legendás sorozatot.

 

A programnak testet adó DVD korong szinte még friss, ropogós volt, de már el is kezdődött a ralidömping elengedhetetlenül velejáró folyamata, a játékosokat két táborra osztása. A fő konkurens, a Richard Burns Rally szimulátor a javából, ezzel szemben a CMR éppen aktuális verziója megmaradt az arcade jellegnél, amelynek talán eddigi sikereit is köszönheti. A felől semmi kétség, hogy a maga nemében továbbra is egyeduralkodó marad a játék, hiszen a másik újdonsült trónkövetelő (Xpand Rally) finoman fogalmazva nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ezzel szemben a Colin McRae Rally 2005-ben csupa pozitív változást fedezhetünk fel a 04-es verzióhoz képest. Egy sereg új autó, egy új ország és egy fantasztikusan izgalmas és hosszú karrier mód, melyben megbarátkozhatunk a sokféle autó különböző kategóriáival.

Az alapvetés megmaradt az elődből, így továbbra is alkalmunk van kipróbálni az első-, hátsó-, valamint a négykerékhajtású járműveket. Az elődben ugyan bőven előfordultak WRC-k és Super 1600-os autók, de a hátsó kerekek hajtását csak egy bónuszautónál volt lehetőségünk kipróbálni. Most végre bővelkedünk „hátulhajtányos” vasakban, amelyek palettáját olyan legendák színesítik, mint Alfa Romeo GTV, MGC Sebring, Ford Sierra Cossworth és a Renault Clio brutális v6-os farmotoros halálosztója. Az összekerékhajtású autók palettája is bővült. Az eddigi WRC-legendák (Mitsubishi Lancer EVO VIII, Citroën Xsara, Peugeot 206, Subaru Impreza, Ford Focus) mellé bekerült néhány szokatlannak mondható modell.

A csodaszépen lemodellezett autókkal még szebb környezetben autózhatunk, mint a 04-es verzióban. Csillogó napfény, szakadó eső, a szélvédőn „szétguruló” esőcseppek, a sárral beterített autók növelik a játék élvezeti értékét. Az autók sérülése már nem csupán a lebontható és külön-külön sérülő elemek, hanem a lekopó festés látványa miatt is részletesebb és realisztikusabb, szinte minden eddiginél. Gépjárművünket persze ebben az epizódban sem rongálhatjuk büntetlenül. A sérülések a teljesítmény és a kezelhetőség rovására mennek. Ebben a fejezetben viszont végre sikerült egy hasznos újdonsággal felruházni kedvenc játékunkat. Egyértelmű jelzésen értesülhetünk a különböző alkatrészek állapotáról a képernyő bal-alsó sarkában a kis autót ábrázoló skiccen. Itt sárgából pirosba átmenő színek mutatják a motor, a váltó, a gumik, a hűtő, a futómű és a külső elemek sérülésének mértékét. Emellett megmaradt természetesen a fordulatszámmérőbe „elrejtett” figyelmeztető jelzés, amely a turbó- és olajnyomás esését, valamint a vízhőmérséklet vészes emelkedését ajánlja figyelmünkbe. Hasznos relatíve sűrűn rápillantanunk ezekre a műszerekre, mert az autóra vigyáznunk kell, ha jó eredményt akarunk elérni, ilyen módon, ha látjuk, hogy a gumikat pirosnak jelzi a kis műszerünk, akkor érdemes kerülni a hirtelen kormánymozdulatokat a továbbiakban, hiszen akkor már csak pillanatok kérdése lehet, hogy mikor robban le a felninkről.

Természetesen az előző részekben megszokottakhoz hasonló módon – általában két gyorsasági szakasz után – helyezkednek el a szervizparkok, ahol a már megszokott 60 perccel kell gazdálkodnunk a különböző alkatrészek kijavításához. Ugyanitt informálódhatunk a következő gyorsasági szakaszok útvonaláról és a várható időjárási viszonyokról. A CMR 04-ben gyorsasági szakaszonként fix időjárási jellemzőket figyelhettünk meg, így nem érhetett meglepetés. Ezzel szemben a 2005-ös verzióban már véletlenszerűen változnak a természeti csapások. Persze Görögországban nem találkozunk hóeséssel, de esőre számítani lehet. Ilyenkor egészen más arcát mutatja egy-egy gyorsasági szakasz, sőt, egész más vezetési technikát igényel egy esős pálya a raliban is. Ezzel a ravasz húzással akár úgy is vehetjük a dolgot, hogy a fejlesztők tulajdonképpen megduplázták a rendelkezésre álló szakaszok számát, nem is beszélve az újdonságként megjelenő Németországot.

Az új országban murva, sár és aszfalt kihívásainak kell megfelelni. Meglehetősen sajátos a pálya, jellemző kanyarokkal és környezettel. Nagy gyakorisággal fordulnak elő szűk átjárók, út szélét jelző betonkockák és tempós kanyarok is. A szőlőültetvények mentén gyakran jelentkező szűk és rövid hidakon való átkelés általában nem könnyű, hiszen ezeket jellemzően 90 fokos kanyarokkal egybekötötten kell megoldanunk. A híd szélén beton van, amely komoly károkat okoz az autóban. Hasonlóan jellemző motívuma a Colin 2005-féle Német Rallynak a kis falvakon való keresztülszáguldás. Javasolt a házak falait minél messzebb elkerülni, mert ha beleszáguldunk egybe, komoly másodpercekre ottrekedhetünk, ami bizony kiélezett versenyben sorsdöntő lehet. Természetesen a további tereptárgyakat is ajánlatos elkerülni! Fákat ugyan még mindig nem csavarhatunk ki, de kellő tempóval kidönthetők az útjelző táblák és az útszéli bóják is. Apró érdekesség, ami inkább grafikai jellemző, hogy az általunk telibe talált fa leveleket hullajt az ütközés hatására. Ez ugyan nagyon szép, és a játékosoknak tetszik, én mégis inkább afféle gyakorlás alkalmával gyönyörködöm benne, amikor nem lényeges az időeredmény.

Nehéz fokozatban a játék még az elődjénél is brutálisabb. Behozhatatlan hátrányt szerezhetünk akár egy gyorsasági szakaszon is, ha nem érezzük meg azonnal az adott ország szakaszaira vonatkozó helyes vezetési technikát. Ez különösen nehéz lehet az újdonságként jelentkező karrier módban, hiszen vannak olyan versenysorozatok, ahol egy országban csak egy gyorsasági szakasz vár bennünket. A karrier mód afféle kis bajnokságok sorozata. Pontozásos alapon bírálják el teljesítményünket, és eredményünk függvényében szerezhetünk új autókat a további száguldásainkhoz az ugyancsak kinyert következő versenysorozatokra. Karrier módban van lehetőségünk fejleszteni az adott autó fékjét, váltóját, motorját, futóművét és kipufogórendszerét is. A CMR 04-hez hasonlóan sorsdöntő lehet egy-egy autót a lehető legtöbb fejlesztéssel ellátni.

Egyenlő esélyekkel indulunk viszont többjátékos módban az ellenfeleinkkel. Persze az internetes játékban már szokásos, hogy emberfeletti időket produkálnak kevésbé becsületes játékosok, de ennek ellenére élvezhető és játszható.

 Nagyszerű karácsonyi ajándék és örökzöld játék lehet tehát a Colin McRae 2005. Az arcade autóversenyek nagy barátainak igazi csemege és kötelező anyag.

 
Letöltési helyek
 
Böngészők
 
Crack
 
Videók
 
Kódok
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Naptár
2024. Február
HKSCPSV
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
01
02
03
<<   >>
 
...
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?