-==Sam^Site==--
Menü
 
KeyGen\Sarial

Így töltsd le: jobb klik a linre, cél mentése más néven...



- Battlefield 1942 KeyGen
- Call Of Duty KeyGen
- Counter-Strike CD KeyGen
- Doom 3 KeyGen
- EA Games Multi Keygen (83)
- Medal Of Honor AA KeyGen
- NFS Underground Keygen

 
Klippek

Így töltsd le: jobb klik a linre, cél mentése más néven...


- MXPX - Responsibility (Live Deconstruction Tour)
- Rammstein - Amerika
- Slipknot - Duality
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
E-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Óra
 
Számláló
Indulás: 2004-12-31
 
--=[Hardware Hírek]=--
--=[Hardware Hírek]=-- : NVIDIA GeForce Ultra 6800 bemutató

NVIDIA GeForce Ultra 6800 bemutató

[PcDome]  2004.12.31. 19:24

Az NVIDIA április 14-én 100 európai újságírónak mutatta be Genfben új videochip-generációjának első darabjait, a GeForce 6800 és GeForce 6800 Ultra processzorokat. Az a megtiszteltetés ért, hogy lapunk képviseletében én is részt vehettem ezen a bemutatón, így most a rendezvényről készült beszámoló keretében olvashatjátok a kártyáról hallott fontosabb információkat. Közel kétórás repülőút után érkeztünk Genfbe a GameStart képviselő Gyuval együtt, ahol már táblákkal vártak az NVIDIA képviselői. Rövid buszozással elvittek a bemutató első részének helyszínére, a tó partján álló Hotel President Wilsonba, ahol a sajtótájékoztatón először Alain Tiquet marketingigazgató beszélt az összegyűltekhez.

A sajtótájékoztató helyszíne: a Hotel President WilsonAlain Tiquet, az NVIDIA marketing-igazgatójaDavid Kirk kutatási vezető  Az új chip bemutatására aztán átadta a szót David Kirk kutatási vezetőjének, aki a kártya főbb paramétereiről beszélt, közben egy-egy valós idejű animációval illusztrálva az alkalmazott új technológiákat. A GeForce 6800 Ultra nevet viselő, május folyamán megjelenő, 0,13 mikronos gyártási technológiával készülő csúcsmodell 220 millió tranzisztort tartalmaz. Ez lesz az első kártya, mely a DirectX 9.0-ban már másfél éve meglévő 3-as verziójú pixel- és vertex shadereket támogatja. Ezáltal az eddig 256 utasításra korlátozott shader-programok hossza jelentősen megnő: a kártya gyakorlatilag végtelen számú utasítást enged, ezt csak a DirectX 9-es korlátozza 65535-re. A 3.0-ás shader modell 24 bit helyett már 32 bites lebegőpontos ábrázolást tesz lehetővé, tovább finomítva a megjelenítés pontosságát. Emellett támogatja a szubrutinok, ciklusok és elágazások használatát is az árnyaló programokban. A 6800 Ultra 16 pipeline-t tartalmaz, memóriának pedig az új DDR3-as típusú RAM-ból kerül rá 256 MB (illetve a megszállottak részére 512 MB-os változatra is lehet számítani). A 6800-as ezzel szemben „csak” 12 pipeline-t és 128 MB RAM-ot kap. Valamivel későbbre ígérik az alacsonyabb teljesítményigényű felhasználókat megcélzó kártyákat is, ezek nevét azonban még nem találták ki (6200-6300-6400 – bármi lehet még :-). Az AGP változat mellett az új csatolófelülethez, a PCI Expresshez is készül az új kártyából.

Mark Rein (Epic), Alain Tiquet, David Kirk és Eugene d'EonA játékbemutató helyszíne a kikötőbenNalu élőben, négy példányban

A GeForce 6800 Ultra képességeinek demonstrálására két új személyt találtak ki az NVIDIA munkatársai: Nalut, a sellőt és Timburyt, a lelkes természetbúvárt. Nalu szereplésével egy víz alatti jelenetet láthattunk, mely során külön kiemelték, hogy a haja minden eddiginél részletesebben, gyakorlatilag hajszálanként került modellezésre. Ez valóban igen látványos hatást eredményezett: valódi hajtömegként úszott a vízben Nalu haja. Természetesen a hajszálak is árnyékot vetnek Nalu testére, a végeredmény pedig egy glow effektet is kapott. Timbury egy mókás kis animáció szereplője: a vizsgálódásait nem éppen díjazó bogár lelöki őt a hegytetőről, azonban egy növényen lógva túléli a zuhanást. A valós időben kalkulált animációban az Industrial Light & Magic által kifejlesztett 16 bites lebegőpontos ábrázolással dolgozó OpenEXR technológia segítségével számolják a fényeket, mely minden eddiginél nagyobb dinamikus tartományt eredményez: a világos és sötét tónusok is jól elkülöníthetőek maradnak. A karaktermodell kidolgozottsága pedig a távolság függvényében dinamikusan változó: ahogy közeledünk hozzá, úgy nő a poligonszám. Láthattunk még egy 3DMark03 teszteredményt is (egy 3,4 GHz-es Pentium 4-esen mérték): nem kevesebb, mint 14860 pontot mutatott a kijelző. Nem maradtak el a játékprogramokkal mért tesztek ismertetése sem: átlagosan kétszeres sebességnövekedést tapasztaltak a fejlesztők különböző aktuális játékokkal kipróbálva az új kártyát.

Harmadik előadóként végül Mark Rein, az Epic egyik vezetője demonstrálta az Unreal Engine 3-at. Lélegzetelállító képsorokat láthattunk, igen részletesen modellezett objektumokkal. Igaz, ez már egy kicsit szaggatott a demo-gépen, de hát egy két év múlva megjelenő játék esetében ez nem jelent problémát, addig még van mit fejlődnie a videochipeknek is :-). Mark megmutatta az engine néhány látványosabb effektjét, 1-2 karaktert, és a dinamikus fények hatását. Érdekes volt látni a fal megoldását is: a gyakorlatilag síknak modellezett objektum térhatását teljes mértékben bump-mappinggel valósították meg.

Hajókázás a tavonEgyütt a sellőkkelA GeForce 6800 Ultra

A tájékoztatót záró részben az újságírók kérdéseire válaszolva elmondták, hogy a GeForce 6800 Ultra kártyák 549 euró, míg a sima 6800-asok 349 euró körüli áron lesznek kaphatóak, májustól kezdődően. A fogyasztásra irányuló kérdésre egy kitérő válasz érkezett David Kirk részéről: az eddigieknél sokkal jobb lesz a teljesítmény/fogyasztás arány. A nap végén azért Gyunak sikerült kiszedni az egyik PR-osból egy számadatot is: 85-90 watt körül várható a 6800 Ultra fogyasztása, így nem árt egy 350-400 W-os táp beszerzése hozzá. (Ez a fogyasztás egyúttal magyarázat a kártyán látható két tápcsatlakozóra is.) Az új élsimítási megoldásról, az elforgatott négyzet menti mintavételezésről feltett kérdésre Mark Rein nevetve csak annyit mondott, hogy „Mi a fenének van még szükség a mai világban élsimításra?”, de David Kirk megerősítette, hogy valóban az említett új élsimítási módszert fogják alkalmazni, és marad a négy mintás megoldás, nem növelik a minták számát.

A bemutató után a tópart mentén kisebb séta vezetett a második helyszínhez, a kikötőben várakozó hajóhoz. Itt Nalu hús-vér imitátorai fogadták integetve-mosolyogva az újságírókat, bent pedig étellel és néhány játékkal vártak minket. Így aztán élőben is lehetőség volt kipróbálni a GeForce 6800 Ultra kártyákkal felszerelt gépeken néhány játékújdonságot. A Ubi Soft a Far Cry-jal és a Pandora Tomorrow-val képviselte magát, a THQ az orosz fejlesztésű S.T.A.L.K.E.R.-t vitte, a NovaLogic PR-osa a május végén megjelenő Joint Operationst mutatta be, de ott volt még az UT 2004, a Battlefield Vietnam, és az Argonaut által kártyák mellé szánt OEM játéknak fejlesztett futurisztikus arcade verseny, a Powerdrome is.

NovaLogic: Joint OperationsUbi Soft: Far CryAz Astronaut PowerDrome-ja és egy erősen optikai tuningolt gép

Szerencsére a nap folyamán az időjárás is kedvező volt, így a hajókázás 1-1,5 órája igen kellemesen telt a hajófedélen és a bemutatóteremként szolgáló belső részeken egyaránt. Alain Tiquet kezében még egy példány GeForce 6800 Ultra is előkerült, így lehetőségünk volt közelről is megszemlélni a kártyát. A nap végén fáradtan, de élményekben gazdagon tértünk vissza a szállodába, ahonnan aztán hamarosan visszavittek a repülőtérre.

Mindezek után kíváncsian várjuk az új GeForce 6-os kártyák megjelenését, no és persze a konkurencia válaszát. Vajon a nyárra várható kártyák között valóban a GeForce 6800 Ultra lesz a nyerő? Az NVIDIA szerint természetesen igen, de előbb-utóbb majd magunk is meglátjuk, valóban igazuk van-e. :-)

EA: Battlefield VietnamKét Nalu-imitátorBalra látható Nalu renderelve

 
Letöltési helyek
 
Böngészők
 
Crack
 
Videók
 
Kódok
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Naptár
2025. Február
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
...
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?